I virkeligheden er dét faktum, at Lidl har øko-gulerødder til kun 5 kroner for 1 kg, et virkelig godt tilbud!
Men det fanger man ikke rigtig midt i hurlumhejet.
Her sker ALT for meget, og når brands skal lege sociale medier på en outdoor, bliver det lidt underligt.
Lad os holde os til mediets præmisser, ikke? Lidl, altså.
Kære Lidl. I har noget at have jeres kampagnebudskab i. Så vidt så godt. Men selvom I er en discountkæde, kan I godt gøre jer lidt mere umage.
Og jeg HAR set jeres film med restauranten og det skjulte kamera. Men vi var alle sammen i tvivl, om det var skuespil eller ægte. Og dét var jo ikke dét, den film skulle handle om, vel? Så drukner budskabet lidt.
Det er ikke nok at lave sådan en film eller lege fashion week eller hyre Heidi Klum. Det skal gøres ordentligt. Men I får cadeau for initiativet.
Du får filmen, som også er en del af #LidlOverrasker, her: