Sidste sommer vandt Ogilvy Johannesburg Grand Prix (!) i Cannes med 3 radiospots for energidrikken Lucozade.
Ogilvy JHB vandt, fordi radiospots'ene er skidegode:
God weekend til dig!
Sidste sommer vandt Ogilvy Johannesburg Grand Prix (!) i Cannes med 3 radiospots for energidrikken Lucozade.
Ogilvy JHB vandt, fordi radiospots'ene er skidegode:
God weekend til dig!
Denne uges #Fredagsguf byder på 2 så forskellige genrer som radio og 3D-animation. Men det, du skal og høre se om lidt, har det til fælles, at det er skidegodt lavet.
Først en meget, meget flot og blæret lille film fra det interaktive og digitale London-bureau 1984 London, der på uskyldig vis demonstrerer deres skills udi 3D animation (lov mig se den helt til ende):
Dream Life of Paper:
OG du får to radiospot, som netop har vundet sølv i Cannes, og som jeg er helt vild med:
Vil du se teksterne til radiospottene, får du dem her (scroll ned i bunden).
Husk endelig at sende mig links til lækre cases, verden skal se, hvis du ligger inde med noget.
God weekend!