Så fik dét ord også sin debut på Reklamejam.
Det er selvfølgelig Ekstra Bladet, der har sneget den ind. - Ja altså på min skærm. Som opmærksomhedshungrende bannerreklamer, der lokker med nossespil og ...flere nosser.
Det handler om, at Ekstra Bladet er det danske nyhedsmedie, der har flest sidevisninger. Ekstra Bladet har altså de længste nosser blandt danske dagblade, og de er ikke bange for at svinge med dem.
På nossografen.ekstrabladet.dk dokumenterer Ekstra Bladet deres position via en graf. En nossograf.
Idéen er af den slags, man får som en sidebemærkning, når man ellers er løbet tør for de sobre af slagsen. Og at Ekstra Bladet så netop har valgt at gå linen ud med ideen er herligt! Vi trænger til den slags! Flere nosser til nationen, tak.
Kampagnen er lavet af MindMovers, Undfreunde og Friktion. Og du kan læse mere om Ekstra Bladets lange nosser på Markedsføring her.
God bededagsferie til dig.
Nå ja - og husk, du kan følge Reklamejam på facebook. Så misser du ikke et eneste indlæg. Smart!